נגישות
הסדרי נגישות
פרסום מידע אודות הסדרי נגישות באתר האינטרנט
חברת בר-עמי רואה חשיבות רבה בכל הקשור עם הנגשת אולם התצוגה על מנת להבטיח חווית קנייה מלאה לכלל לקוחותיה ובפרט ללקוחות בעלי מוגבלויות.
חברת בר-עמי פועלת ומקדמת את נושא הנגישות ורואה בלקוחות עם מוגבלות – לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה באולם התצוגה ומהשירותים הניתנים בו.
משכך, יפורטו להלן הסדרי הנגישות, מתוך מטרה ברורה לאפשר לכל לקוח שירות מעולה.
במידה ויש לך שאלות או הצעות לשיפור, נשמח לקבל פנייה בעניין.
הדרכות שירות לעובדים
הצוות שלנו עובר הדרכות למתן שירות לקוחות נגיש וישמח לסייע בכל הנדרש, לרבות סיוע במילוי טפסים, פטור מהמתנה בתור וכד'.
נגישות לסניפים ולשירות
- קיים חניון ובו חניות נכים ייעודיות.
- קיימת נגישות ישירה מהחניון לאולם התצוגה, באמצעות מעליות נגישות וכן כניסה לאולם התצוגה ישירות ממפלס הרחוב.
- קיים דלפק כניסה, שירות ומודיעין נגיש כמו גם עמדות שירות נגישות.
- מותרת כניסה לחיית שירות, בהתאם להוראות הדין.
- קיימים שירותי נכים.
הנגשת המוקד הטלפוני
המוקדים הטלפונים הונגשו באופן הבא: ההקלטות הינן ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה.
אמצעים נוספים ליצירת קשר:
רכז נגישות: מר יהודה קמינצקי, טלפון: 053-5236337.
דוא"ל: info@barami.com
פקס: 02-5383740
פניה באמצעות "צור קשר", באתר האינטרנט שכתובתו: https://www.barami.co.il/contact
פניה באמצעות הדואר: רח' האומן 25, ירושלים.